Re: cos mi strasznie wyje ?

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 02:22:38 MET DST

Pintos wrote:

> czesc chlopaki, jesli trafilem nie na te grupe co trzeba to z gory przepraszam
> chcialem sie zapytac co moze sie dziac z kompem, zaczal mi dzis jakos dziwnie
> buczec glosno i uciazliwie. Myslalem ze moze cos z wiatrakiek ale przy
> blizszych ogledzinach wydaje sie byc z nim wszystko OK
>
> i w koncu nie wiem co to moze byc, ma moze ktos z was jakis pomysl ?

k...a ! chlopie! uszy masz ?
a) cooler od procka
b) cooler od grafiki
c) od zasilacza
d) na chipsecie plyty glownej
e) inne

Rozkrec obudowe, i zatrzymaj na chwile kazdy z nich. po kolei, az
trafisz na wlasciwy. No chyba ze piszczy jak moja plyta ASUS P4P800, ale
sam sobie zasluzylem :( temp w srodku 50 celkow, przy procku ojezuuuu....
No i siedzi w serwisie bo sie cos na plytce zjaralo i zamiast 2,4 GHz
siedze na 800-ce :(((