Re: Co kupic?

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 21:39:48 MET DST

Halo, in news:cdtumh$cum$1@nemesis.news.tpi.pl, Mariusz Mroczkowski
hat geschrieben:

> Nikt mi nie wmówi, ze do przetworzenia danych napływających z
> prędkością mniejszą od dobrej floppy potrzeby jest procek >1GHz :)
> (już mój niegdysiejszy i386 potrafił odczytywac dyskietki 1Mb/sec,
> a neostrada w najdroższym abonamencie to 640kb/sec).

Uruchom jakiś P2P albo lepiej dwa programy P2P (ja stosuje coś takiego
- jednocześnie BitTorrent i na przykład eDonkey) i zobaczysz że nawet
najszybszy komputer wyraźnie się "przymula". Jak mam odpalone dwa
programy P2P to jednoczesne granie w NFS-U nie jest już tak
komfortowe;-)

> Oczekuje odpowiedzi typu: ProcesorX; PłytaY (nie Via bo z tym są
> kłopoty o czym już wiem),

Eee tam. Znowu jakieś przesądy;-)

--
Cezary 'Pafnucy' Belka