Re: Co kupic?

Autor: Mariusz Mroczkowski <marmro_at_micha.waw.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 17:15:16 MET DST

Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości
news:cdtsqh$10e$1@inews.gazeta.pl...

> Pentium MMX 166MHz + 128MB?

To już wydaje mi się bliższe prawdy :)))

Nikt mi nie wmówi, ze do przetworzenia danych napływających z prędkością
mniejszą od dobrej floppy potrzeby jest procek >1GHz :)
(już mój niegdysiejszy i386 potrafił odczytywac dyskietki 1Mb/sec,
a neostrada w najdroższym abonamencie to 640kb/sec).

Chodzi mi o odpowiedź od kogoś kto się przynamniej troche zna na
architekturze płyt i procesorow, jaki możliwie tani zestaw można
przyjąć jako wystarczający do w miare komfortowej obsługi neo na USB pod
windą (IE6SP1).

To, że im więcej RAM tym lepiej, - to ja wiem :)

Oczekuje odpowiedzi typu: ProcesorX; PłytaY (nie Via bo z tym są kłopoty
o czym już wiem), i jaki typ pamięci (jeśli to ma jakieś znaczenie).