Re: Pytanie o sklad zestawu

Autor: Grzegorz Skaruz <grzegorz_at_skaruz.com.USUNTO.I.TO>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 15:02:08 MET DST

Pięknego dnia Sat, 24 Jul 2004 14:34:29 +0200 "DeJotPe"
<thejotpe@potcza.oent.pl> napisał:

>no do zadnych nowych gier Ci to nie wystarczy. pierwszą gra, która na tym
>mi nie poszła (nie dało sie grać w najnizszych ustawienaich) była gta3

Granie będzie stanowiło ok. 1% czasu korzystania z kompa więc na
grafikę i tak wiele nie wydam

>lepiej z wiatrakiem, ale co zamierzasz tam wsadzić/ 30 pójdzie jako
>"dysietka"?

Zanim zmienię dysk to się zejdzie do roku. Te co mam na razie
wystarczają. Słyszałem tylko że kieszenie z wiatrakiem są dosyć
głośne. Teraz w kieszeni jest dysk 60GB 5200 obr.

>lepiej kupić pamiec parami - np. 2x 512 albo 512 i potem drugie 512. dodam
>ze 512 to absolutne minimum.

Tylko 512 - 430 zł, 256 - 217 zł.
Czy na dual channel ram można wsadzić 512 + 256? Czy będzie to wolniej
chodziło jak powinno? Opcja 512 + 512 jest trochę kosztowna.

>imho 10% róznicy w oznaczeniu, a 20% w cenie - lepiej patrz na jakim
>jądzre jest ten athlon, ile ma cache'u i jakie ma fsb

Jakie powinien mieć aby był dobry? :) Jak już wspomniałem ze sprzętem
nie mam zbyt wiele wspólnego.

Jakieś sprawdzone modele?

--
Grzegorz Skaruz