Re: chipset i845PE i FSB 800

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 10:23:32 MET DST

On Fri, 23 Jul 2004 15:16:28 +0200, "marcin" <lisiecki@neostrada.pl>
wrote:

> mam najnowszy bios, ale z tego opisu wynika, że bedzie działac tylko z jedną
> kością.

Pamiętaj, że ten chipset nie jest przewidywany przez Intela do pracy z
QPB 200 MHz. W związku z tym, sama płyta w momencie jej projektowania
też mogła nie być do tego przewidziana. Pomimo tego, że da się ją
podtaktować nie znaczy to, że nie ma barier (typu np. źle poprowadzone
ścieżki) które powodują, że płyta nie będzie prawidłowo działać z
obsadzonymi wszystkimi slotami pamięci.

--
Pozdrawiam
  Bartek