notebooki: DELL (d600) <> IBM - co lepsze? a moze ACER?

Autor: piotrek <piotrek225_at_poczta.fm>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 10:29:21 MET DST

witam,
juz od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem kupna notebooka. Upatrzylem sobie
DELLa d600 ale na forach uzytkownikow pelno narzekania na to ze sie
cholernie grzeje po lewej stronie (dysk twardy), do tego stopnia, ze
niektorzy uzytkownicy mowia albo ze ich pazy;) albo ze gdyby wiedzieli to by
DELLa d600 nie kupili...

interesuje mnie jak to jest z tym nagrzewaniem sie tego modelu, ewentaulnie
co wybrac w zamian, moze jakiegos IBMa? kupic musze uzywanego, bo na nowego
mnie nie stac wiec musi to byc sprzet niezawodny, zeby sie nie okazalo, ze
po miesiacu musze wydac drugie tyle na naprawe;)

Co polecacie?

i jeszcze ostatnie pytanie: Co wybralibyscie z ponizszych:
-nowy Acer 291LCi (2 lata gwarancji)
-uzywany DELL d600
-uzywany IBM R40
-cos innego (co?)

wszystkie mniej wiecej tyle samo mnie kosztują, Acer troche wiecej bo nie
bede mogl od razu w koszty wciagnac

pozdrawiam,
PK