Re: procesory, mobo, co sie teraz dzieje?

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 05:10:12 MET DST

michu wrote:

> nie lubie takich zakupów, wole zapłacić 100 więcej i kupić w sklepie
> niedaleko miejsca zamieszkania, nie mam ochoty się bawić w wysyłanie
> na gwarancje, czekanie 2 miesiące, albo dostać kilo ziemniaków od
> jakiegoś barana z allegro

Jak wolisz:) Wystarczy kupować u sprawdzonych ludzi.

> a co to takiego ten sempron wlasciwie będzie? wpisałem w google i z
> tego co widze wyglada na to ze wersje pod socket A beda wolniejsze
> athlonów. Wcale mi sie ten pomysł nie podoba, mam nadzieje że bedą
> jeszcze bartony jak bede upgarde robił

Sempron to następca Durona oparty o architekture Athlona 64 dla Socket
A. Będzie procesorem 32-bitowym i z ilością cache zmniejszoną do 256KB.
W testach, Sempron 3100+ jest niewiele wolniejszy od A64 2800+, a więc
będzie całkiem rozsądnym procesorem. Podejrzewam, że niskie modele
Semprona okaża sie ogromnym sukcesem - ze względu na niską cene,
wydajność i podkręcalność. Jak będziesz kupował komputer sytuacja
będzie już jasna i będzie można dokonać właściwego wyboru.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647