Re: procesory, mobo, co sie teraz dzieje?

Autor: michu <michu2891_at_op.pl>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 04:39:15 MET DST

"Lukasz Ledochowski" <lukled@tlen.pl> wklepał

> R9800 PRO można już dostać za 850 zł:
>
> http://www.wgk.com.pl/modules.php?name=Cennik&id=vga
>
> Na allegro za 900 zł.

nie lubie takich zakupów, wole zapłacić 100 więcej i kupić w sklepie
niedaleko miejsca zamieszkania, nie mam ochoty się bawić w wysyłanie na
gwarancje, czekanie 2 miesiące, albo dostać kilo ziemniaków od jakiegoś
barana z allegro

> Do tego 512MB pamięci, jakiś niski model Semprona i jakaś płyta:) Tyle
> na razie można powiedzieć. Płyta na NForce2 lub KT880.

a co to takiego ten sempron wlasciwie będzie? wpisałem w google i z tego co
widze wyglada na to ze wersje pod socket A beda wolniejsze athlonów. Wcale
mi sie ten pomysł nie podoba, mam nadzieje że bedą jeszcze bartony jak bede
upgarde robił
michu