Re: S.M.A.R.T - pytanie do specow

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 24 Jul 2004 - 00:22:46 MET DST

Proces Slaine <notsend@ipx.hostnet.chud.us> zwrócił błąd:
> eee jak idzie burza to ja czym predzej kompa wylaczam i kabelki od energi i
> sieci cyk z kompika bo jakos nie chce stac sie koleina ofiara brutalnej
> matki natury o ktorych mamy przyjemnosc ostatnio czesto tutaj czytac;-)

Nie każdy ma takie mocne nerwy. Są ludzie uzależnieni dla których kilka
minut bez komputera to wieczność. Zresztą te nowoczesne burze są całkiem
sprytne - zachodzą od tyłu i atakują znienacka. Sięgniesz po kabel akurat
jak będzie przez niego przelatywać kilkanaście tysięcy woltów. ;)

Pozdro,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze