Re: który duet wybrać?

Autor: Tomasz <tomek_at_ravinet.one.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 16:47:22 MET DST

Użytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
news:1pb7j62243gkw$.dlg@saiko.pl...
> Proces Tomasz <tomek@ravinet.one.pl> zwrócił błąd:

> Zależy do czego i jak używasz.

Do domu - filmy/gry itp.

Ja bym wybrał opcję drugą i podkręcił.

Już się nastawiłem na tego SOLTEKA, ale podczas rozmowy z gościem w sklepie
okazało się, że ta płyta główna nie wykorzysta np. pamięci 400Mhz (max 333),
no i jest tylko na dyski IDE co podobno też wpłynie na to, że nie będę mógł
w pełni wykorzystać mocy tego zestawu, no i że warto wybrać coś bardziej
przyszłościowego, z SATEM i firewire, że na płycie głównej nie można
oszczędzać... tak mnie facet przekonywał i sugerował ABita. Co robić?

> drugiej strony Celeron D podkręci się jeszcze bardziej. Jest jednak
większą
> grzałką niż AthlonXP i dlatego mi się nie podoba. Do firmy, gdzie często
> tylko Intel się liczy, wybrałbym opcję z Celeronem (zamiast Pentiuma).

No , ale komp. ma być do domu, ale nie wiem czy będę go w ogóle podkręcał.
Myslę, że na razie te 2,53 spokojnie wystarczy.

 Jaka
> to płyta z intelem 865 PE

No właśnie nie wiem jeszcze jaka, musze sprawdzić bo w cenniku tego nie mam,
ale coś podejrzanie tania: 295 zł.

 i co ma na pokładzie?

Dual , SATA, lan 1GB

T.