Re: Jak to jest z gwarancją ?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 12:43:06 MET DST

Proces Psychotrop <psychotrop@op.pl> zwrócił błąd:

> powiedzmy że znam, ale szczerze się troche z tymi postami zapędziłem - teraz
> jak się domyślam wzrośnie sprzedaż ręczników :-))

Wzrośnie też sprzedaż zapalniczek piezoelektrycznych, młotków, płyt
chodnikowych i innych zaawansowanych akcesoriów. Nie martw się, takie
tematy tu były i będą.

> ..... reszta jest milczeniem ...

:)

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze