Re: Jak podlaczyc notebooka pod instalacje w saamochodzie 12V ?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 12:38:36 MET DST

Proces Marcin Ozdzinski <mozdzins@ZAMIEN.MINUS.NA.PLUS.simMINUSnet.pl>
zwrócił błąd:

> Bez sensu , przetwornica się grzeje ponadto kosztuje ponad 200 PLN.
> Straty na takich podwójnych przetworzeniach spore.
> Koszt samodzielnego wykonania przetwornika step-up na 16 czy 19 V
> to jakieś 40 PLN.

To była prosta odpowiedź na proste pytanie. Ale dlaczego bez sensu?
Używałem takiego czegoś, grzało się faktycznie ale działało dobrze. Sam
zasilacz zresztą grzeje się równie mocno, nieważne do czego podłączony.
Oczywiście nie jest to rozwiązanie korzystne energetycznie, lepiej zrobić
konwerter taki jak piszesz, ale to trzeba albo umieć albo mieć kogoś
znajomego który umie. :)

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze