Re: co to za szmatka? ;)

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 02:09:00 MET DST

azbest wrote:

> BTW
> Co jest lepsze - bialy silikon dodawany w torebeczkach do coolerow, czy
> cos w strzykawce (dodawane do coolerow Titana) w kolorze srebra ?

tak na 100% to nie jestem pewien - ale ze silikonow to dobre sa chyba
tylko te naprawde drogie (a takie chyba zadko dodaja do zwyklego sprzetu).
Titan Silver Grease w strzykawce (pewnie ta miales na mysli - taka
srebrna) jest niezla, ale poniewaz jest metalizowana trzeba ostroznie
nakladac zeby nie rozmazac bo moze zewrzec mostki itp. jak sie rozmaze
to zmywac np. spirytusem technicznym a pozniej ew. z ceramicznej powloki
proc. gumka (taka zwykla do mazania olowka).

pozdro