Re: procesory, mobo, co sie teraz dzieje?

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Fri 23 Jul 2004 - 01:51:13 MET DST

michu wrote:

> Na poczatek: wylacznie AMD
> moja wiedza na temat proców konczy sie na thunderbird/palomino, a
> zanosi sie, ze niedlugo trzeba bedzie wymienic wysluzonego TB1.2 na
> cos szybszego. Tylko na co?

Jak nie powiedz ile masz kasy to Ci tylko wróżka pomoże.

> Móglby mnie ktos skierowacdo jakiejs stronki o sprzecie na której jest
> aktualny przeglad proców AMD, chodzi ni tylko o suche dane
> techniczne, ale tez o to jak sie podkrecaja, co aktualnie jest
> najoptymalniejszym wyborem biorac pod uwage podkrecanie.
> To samo pytanie na temat plyt glównych, przydal by sie link do
> jakiegos przegladu chipsetów
> btw: jezyki angielski i polski wchodza w gre

www.pclab.pl
www.in4.pl
www.benchmark.pl
www.twojepc.pl
www.tweak.pl
www.tomshardware.com
www.anandtech.com
www.hardocp.com
www.xbitlabs.com

Ja bym poczekał na jakąś sensowną i względnie tanią płyte na KT880. Na
razie niestety takich nie ma.

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647