Re: wireless pod Linuxa

Autor: rosi <keyser.soze_at_interia.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 23:50:01 MET DST

Uzytkownik "jul" <julog@sympatico.ca> napisal w wiadomosci
http://www.dlink.com/products/resource.asp?pid=305&rid=1020
> Chodzi mi o to jaka jest generalnie rzecz biorac roznica i ktory zakup
jest
> trafninejszy pod wzgedem takim zeby za pare miesiecy nie byc na lodzie.
> Security tez jest wazne ono i szybkosc.
> D-link to tylko przykald. Potrzebuje cos do pracy do mojego laptopa i
musze
> cos zalupic nie chcial bym zakupic czegos co jest na wylocie ablo czegos
co jest
> daleka przyszlosci innymi slowy cos optymalnego co bedzie chodzic pod
Linuxem
> no i widows tez potrafilo by to obaluzyc.

1. dowiedz sie czy producent dolacza stery pod lin, do tego dowiedz sie czy
sa binarne, czy zrodla...
2. dowiedz sie czy twoj AP ma wlaczona autoryzacje WEP, bo to sprawia spore
problemy...
3. jezeli obsluguje lin, to winde na 99% tez...