wireless pod Linuxa

Autor: jul <julog_at_sympatico.ca>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 16:45:06 MET DST

CZy moglby mi ktos lopatologicznie wytlumaczyc jaka jset roznica pomiedzy
np: DWL-AG650 DWL-g650 DWL-650+ DWL-650. Nie chodzi mi o detale techniczne
bo to jest pod linkiem http://www.dlink.com/products/resource.asp?pid=305&rid=1020
Chodzi mi o to jaka jest generalnie rzecz biorac roznica i ktory zakup jest
trafninejszy pod wzgedem takim zeby za pare miesiecy nie byc na lodzie.
Security tez jest wazne ono i szybkosc.
D-link to tylko przykald. Potrzebuje cos do pracy do mojego laptopa i musze
cos zalupic nie chcial bym zakupic czegos co jest na wylocie ablo czegos co jest
daleka przyszlosci innymi slowy cos optymalnego co bedzie chodzic pod Linuxem
no i widows tez potrafilo by to obaluzyc.

Zdrowka jul.