Re: UPS Fideltronik Ares 700

Autor: Tomek <tomway_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 14:47:03 MET DST

> Czy ów sygnał nie mógłby być sygnałem nadejścia połączenia?
> Innymi słowy czy jest możliwa kaka konfiguracja by sygnał
> ("jest prąd na modemie")został zinteretowany od strony portu COM jako
> nadejście połączenia.

Modem (zewnętrzny) porozumiewa się z komputerem za pomocą zestawu komend.
W ten sposób się identyfikuje jako modem i ustala wszelkie parametry pracy,
transmisji itp.
Więc teoretycznie każde urządzenie może podszyć się pod modem i wysłać do
komputera komendę informującą o nadchodzącym połączeniu (ring). Być może
jest możliwość takiego skonfigurowania Twojego UPSa, aby udając modem
wysyłał komendę "ring" po powrocie napięcia w sieci.
TM