Re: UPS Fideltronik Ares 700

Autor: szankiel <szankiel_at_interia.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 13:24:14 MET DST

On

> Ja akurat miałem funkcję "after fail...", ale może masz opcję ModemRingOn
> lub innej fukcji wzbudznia przez RS (jeżeli UPS jest podłączony przez RS).
> Nie testowałem tego nigdy, ale warto sprawdzić.
> Może coś masz w dokumentacji UPSa na ten temat.
> TM

Płyta ma funkcję wake-on-ring
Czyli jeśli ktoś dzwoni komputer wstaje.
Teraz tak:
Mam Modem Ericsona do Sdi (RS232)
Wraca prąd, jest sygnał na modemie.
Pytanie:
Czy ów sygnał nie mógłby być sygnałem nadejścia połączenia?
Innymi słowy czy jest możliwa kaka konfiguracja by sygnał
("jest prąd na modemie")został zinteretowany od strony portu COM jako
nadejście połączenia.
Pozdrawiam
Andrzej

PS. .... i jeszcze garść dyskusji znalezionej...
http://groups.google.pl/groups?q=Wake-on-Ring%2BSDI&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&selm=aieulh%24hf6%241%40news.tpi.pl&rnum=2