sprzęt po burzy/monitor- pomocy

Autor: Marcin Dybowski <mdrok.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 09:32:21 MET DST

Witam!
Wczoraj podczas burzy, uszkodził mi się sprzęt.
2 zasilacze z dwóch komów, monitor podłączony tylko do listwy a jednak się
popsuł- nie odpala się wogóle.
Poszedł także router oraz porty w hubie :(((.
Mam pytanie takie, jęzeli z zasilaczami wiem co zrobić- wymienić to nie wiem
czy da się coś zrobić z monitorem.
Ktoś może mieć jakieś sugestię co w nim mogło się zepsuć? Najbardziej dziwi
mnie to, że tv i wierza podłączone do tej samej listwy działają!!
Jak to możliwe? Jakby ktoś mnie naprowadził co wymienić to może sam bym sobie
poradził z naprawą. A routert spróbuje oddać na gwarancji, może wymienią-
komuś wymienili po takiej awarii?
Pozdrawiam.