Re: Jaka nagrywarka DVD? (czytalem archiwum)

Autor: rmrmg <in_at_sign.atu.re>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 08:13:22 MET DST

In <cdmml8$ags$1@host102-ursus.spray.net.pl> latet wrote:

> Zapis na plyty DVD-RAM jest niezwykle wygodny - nie potrzeba zadnego
> dodatkowego oprogramowania, ani nawet sterownikow - wszystko realizuje
> sprzetowo nagrywarka,

Na pewno? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć.

> Co wiecej - zapis odbywa sie zawsze od razu z weryfikacją.
>
> Inna zaleta - płytka jest po prostu śliczna - ciemnobrązowa w bardzo
> ciekawe wzorki (mowię o powierzchni dolnej!). Jak się ją raza weźmie
> do ręki, to jesteś zaczarowany :-)
>
> No, ale są tez i wady:
> - bardzo powolny zapis
> - powolny odczyt

lg gsa 4120b odczyt x16 zapis x5
Chyba nie tak źle?

> - wysoka cena nośników

O własnie nigdzie cen nie udało mi się znaleść? Po ile takie cuda są?

Znalazłem takei coś
http://www.tdk-europe.com/products/pl/recordablemedia/14/DVD-RAM

#v+
Dyski DVD-RAM występują w dwóch typach: bardziej powszechny Typ 1
zawiera dysk w ochronnej kasecie, podczas gdy Typ 2 - z kasetą
umożliwiającą wyjęcie płyty - jest przeznaczony do specyficznych
zastosowań komercyjnych. Typ 3 - to płyta DVD-RAM bez ochronnej kasety.
#v-

Pomysł z ochronną kasetą bardzo dobry jest, ale pewnie zadna nagrywarka
tego nie obsługuje ...

--
. JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
.   mail: rmrmg(at)wp(dot)pl     |   przy odpowiednim