Re: gigabyte fx5900xt

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 00:42:02 MET DST

Użytkownik "wawroo" <tomoje@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:cdlddp$qso$1@atlantis.news.tpi.pl...
> dzieki. a probowales moze upgradowac. u mnie porazka. wgralem nowy bios,
ale
> winda xp nie widziala (albo raczej nie rozpoznawala) karty, uruchamiala
sie
> z najnizszymi mozliwymi parametrami, pomimo przeinstalowania sterownikow.
> wiec wrocilem do starego biosu :(

Nie probowalem... zostawilem sobie to na ewentualna przyszlosc po tym jak
zobaczylem roznice w stosunku do mojej poprzedniej karty - GF2MX :)
Do instrukcji do zrobienia tego ktos kiedys podawal kilka adresow z roznych
stron na grupie
pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
i polecam poszukac tego w jej archiwach (swoja droga tez to kiedys bede
musial znalezc... wiec jak znajdziesz to pls. podeslij linka).
Zreszta wogole fajna jest ta grupa wlasnie wzgledem opisow takiego upgreadu
sprzetu.

Pozdrawiam! :)

--
chemik333@wp.pl