Re: problem z wyborem nagrywarki

Autor: =Marcos= <marcos_at_terefere.NOSPAMNOSPAM.com>
Data: Thu 22 Jul 2004 - 00:41:25 MET DST

> 2 lata temu kupiłem cd-rw 48x16x48 i po roku źle mi nagrywała i oddałem
> ją na gwarancje i dali mi nową LG 52x24x52 (...)

Może ich obudowy są mało szczelne na kurz? Ja moje napędy rozbieram i
czyszczę ręcznie - działają potem jak marzenie, ale z napędem na gwarancji
chyba bym tego nie robił :-)
Mam Samsunga 52x24x52 od 9 miesięcy chyba, na razie działa bardzo ładnie.
Wcześniej miałem Teaca, ale był bardzo konfliktowy, jedna płytka na 10 szła
do śmietnika. Czasem nawet częściej. Za to ojciec ma TDK. Napęd ma chyba
prawie 3 lata, a nagrywa ładnie. Nigdy nie zepsuł płytki.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]