Jakosc obrazu w monitorach LCD

Autor: tomek <tomasz.urbanowski_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 21:48:30 MET DST

Mam laptopa Acer tm292 i wydaje mi sie ze jest cos nie tak z wyswietlanym
przez niego obrazem. Góra wydaje sie niedoswietlona, a poza tym trudno
ustawic monitor w takiej pozycji zeby obraz byl w miare ostry na calym
obszarze. W zwiazku z tym mam pytanie czy to norma w laptopach czy lepiej
zwrocic sie do serwisu. Czy tez Acer montuje kiepskiej jakosci wyswietlacze.