Re: Myszka optyczna

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 18:47:37 MET DST

Niejaki rmrmg twierdzi jakoby:

> Obaczyłem i jakoś średnio mi się to widzi. Ktoś uzywał tego. Wydaje
> mi się, że takie bujanie niezbyt jest wygodne. Pozatym czy ten bujacz
> konfiguruje sie tak samo jak drugą rolkę?

Macałem ją przez pół minuty w MediaMarkcie. Ogólnie, przy pierwszym
kontakcie bujanie nie przeszkadza, a myślę, że nie problem się do niego
przyzwyczaić. Domyślnie w sterownikach MS "bujacz" robi za poziomą
rolkę. Nie mam pojęcia, jak to wygląda bez sterowników.
Jedynym problemem jakim dostrzegłem, była straszna "miękkość" klawiszy,
choć myślę, że spowodowane to było raczej intensywnością macania owej
myszy przez Mediamarktowiczów.

Co do "oszukańczej" drugiej rolki, to sterowniki od Samsunga mają
przełączanie rolek poziom/pion środkowym przyciskiem myszy.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//