Re: Myszka optyczna

Autor: Aptu <adres.w_at_sygnatur.ce>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 22:43:52 MET DST

W wiadomości <pan.2004.07.21.16.20.16.450267@rmrmg>
rmrmg napisał(a):

> Obaczyłem i jakoś średnio mi się to widzi. Ktoś uzywał tego. Wydaje
> mi się, że takie bujanie niezbyt jest wygodne. Pozatym czy ten bujacz
> konfiguruje sie tak samo jak drugą rolkę?

Mam myszkę Microsoftu z takią rolką tyle że jest to nieco prostszy
model Wireless Optical Mouse 2.0. I jeżeli miał bym ją kupować dla tej
dziwnej rolki to nie zdecydował bym się, osobna rolka jest zdecydowanie
wygodniejsza. Poza tym oceniam ją bardzo pozytywnie, duża dokładność,
solidne wykonanie. W myszce tej na początku potwornie przeszkadzało mi
że czujnik jest umieszczony nie na środku myszy ale po prawej stronie.
Przez pierwsze 2-3 dni trudno mi było trafić w mniejsze elementy
interfesju, obecnie nie mam z tym problemów co nie zmienia faktu że
osoba która coś takiego zaprojektowała musiała to chyba zrobić po kilku
głębszych :-).

--
Email: aptu(at)maZapolis.pl zamien 'z' na 'g'