Re: Myszka optyczna

Autor: kpawel <USUN.kpawel_at_kr.onet.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 00:53:52 MET DST

Dnia 2004-07-21 00:33 użytkownik lew wspólnie i w porozumieniu z
klawiaturą, na szkodę ogółu, nastukał:

> w zasadzie z tych dostepnych na rynku to Logitech/Microsoft jesli zalezy
> ci na jakosci i komforcie uzytkowania na dlugi czas. reszta marek IMHO
> nie jest w stanie nawiazac rownorzednej walki z tymi produktami w
> dzidzinie myszy/klawiatur.. osobiscie polecam Logitecha.

A co myslisz o tych (ani to Logitech, ani M$, ale tez jakby firmy):

1. mysz Creative Optical Mouse 5000 Wireless
   http://sklep.age.pl/opis.php?m_kod=MY___CREAOM5000W

2. A4Tech Model: RP-680
   http://www.a4tech.com/en/product2.asp?CID=1&SCID=5&MNO=RP-680

3. Model: RP-653
   http://www.a4tech.com/en/product2.asp?CID=1&SCID=5&MNO=RP-653

4. Model: RP-648
   http://www.a4tech.com/en/product2.asp?CID=1&SCID=5&MNO=RP-648

Jeśli do dupy to zastanowię sie nad logitechem. Plusem tych co
wymieniłem jest ich dostepnośc w przystępnej cenie.

Zaznacze, że głównie interesuje mnie NIEZAWODNOŚĆ !!! Potem jest czułość
(to czego teraz nie mam); na trzeciej pozycji jest czas działania (jak
będzie za krótki to sobie akumulatorki zmienie).
Nie przeszkadza mi 99 przycisków do Worda czy 5 scrooli dla graczy. I
tak jak będą potrzebne to sobie oprogramuje, a jak nie to wyłącze.
Obecnie to kierowałbym się ku pierwszej pozycji z listy... co o tym
sądzicie ??

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >