Abit NF7-S, Lite-on, Seagate serial-ata...konflikt

Autor: hasky <pudell_at_poczta.fm>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 23:25:43 MET DST

witam, ponawiam pytanie ponieważ pojawiły się nowe okoliczności dotyczące
problemu:

podczas uruchamiania w momencie pojawienia się ekranu Win XP PRO zamraża
kompa na ok. 20 sekund i późnej idzie dalej...Bios mam uaktualniony,
sprawdziłem ustawienia (Default, fail - safe)...

jeśli chodzi o nowe okoliczności to:
po pierwsze wypięcie nagrywarki Lite-on 52246S nieweluje do minimum ten
zwis...
poza tym sprawdzałem programem Boot-vis i wyskoczyło mi Ostrzeżenie, że Disk
Write Caching is disabled...i generalnie zwis ten ma miejsce przy
instalowaniu drivera NVATABUS.EXE

nie wiem jak to ugryźć...czy jakiegoś sterownika do mojego dysku Serial ATA
nie może znaleźć...czy może tego cachowania nie mam aktywnego (ale nie mam
tej opcji w ani w ustawieniach dysku ani kontrolera serial ata w panelu)...

....może ktoś się już spotkał z takim problemem...help

aha jeszcze informacja:
nie mam żadnych kart PCI ani nie mam ustawionego bootowania z sieci...
pzdr, marcin