Re: Pytanie o drukarkę atramentową HP

Autor: Lukasz Ledochowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 23:04:18 MET DST

Gabriel wrote:

> Witam!
> Proszę Was o opinię o "plujkach" HP:
> - 3320
> - 3550
> - 3650
> Koszt nowej drukarki waha się (zależnie od modelu) od 199 do 299 zł.
> Wszystkie, o ile dobrze się doczytałem, korzystają z czarnego tuszu
> HP nr 27 (http://www.hp.com.pl/accessory/13122) o pojemności 10 ml.
> Moje pytanie dotyczy napełniania tego kartridźa: 1. Czy jest proste
> w warunkach domowych? 2. Czy wymaga to resetowania jakiegoś "cipa"
> [...]

Jeżeli kupować jakiś z tych modeli to na pewno nie 3650. Za 339 zł
można mieć 5150, która korzysta z większych pojemników (19 i 17ml,
spora różnica). Poza tym jest solidniejsza, drukuje bez marginesów,
jest szybsza, a jedyna jej wada to fakt, że sie nie da złożyć jak
wymienione przez Ciebie drukarki.

Zabezpieczenia w tych pojemnikach są i jeżeli nie chcesz, aby ciągle Ci
wyskakiwało, że nie ma tuszu w pojemniku (co mozna ignorować) to musisz
zresetować.

Jak często używasz drukarki?

Co do linuksa to nie wiem, ale możesz jeszcze zapytać na grupie
comp.pherips.printers

--
# Lukasz Ledochowski
# GG:503647