Re: proszę o pomoc przy wyborze laptopa

Autor: Martti <mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 22:12:02 MET DST

Użytkownik "vipek600" <vipek600@NOSPAMpoczta.fm> napisał w wiadomości
news:cdji52$qgg$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Zamierzam kupić jakiegoś nowego laptopa. W najnowszej ofercie Makro
> znalazłem takiego:
> MAXDATA
> Eco 3150X
> - procesor Intel Celeron 2,6 GHz
> - matryca 15" TFT XGA
> - 256 MB DDR
> - dysk twardy 40 GB
> - napęd DVD/CD-RW (COMBO)
> - modem/karta sieciowa
> cena: 4200 PLN (brutto).
> Co o nim myślcie? Warto kusić się na mega okazję w Makro?
> [...]

Witam,
sam pracuje na compaqu, jednak ostatnio stalem przed podobnym wyborem,
za 4800 mozna kupic fujitsu-siemens,
athlon mobile 2,4, 256 mbram, 40hdd,dvd/cd-cw combo,4xusb2.0, fire-wire
matryca15" 2 lata gwarancji
win xphome, works, word, nero,adobe elements (chyba)

wg mnia to jeden z najlepszych wyborow,
w podobnej konfiguracji co maxdata byl acer, tyle ze zupelnie bez
oprogramowania
w cenie 3999 brutto
pozdro,
Martti