Re: S.M.A.R.T, temperatura i takie tam

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 22:03:44 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:u2n0cscl0sav$.x1ko29bwejo7.dlg@40tude.net...

> Najpierw zajrzyj na stronę producenta, ściągnij manuala do dysku
> i ustal, jaka jest dopuszczalna temp. pracy twoich dysków.

O to byl prosty i dobry pomysl :). Wyszlo na to ze ogolnie wszystkie moga
pracowac powyzej 60C wiec uspokoilo mnie.

Co do tego 120GB to jest cos w manual, ze standardowo wszystkie te dyski sa
z SMART "disabled" i trzeba cos tam zrobic zeby odblokowac, przy czym 'cos
tam' jest dla mnie odrobine metnie napisane, ale zaraz sprobuje odblokowac w
biosie :).

Pozdrawiam
Geralt