Re: "Lampowy" komputer ??

Autor: K---L <k---l_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 20:38:24 MET DST

Dnia Tue, 20 Jul 2004 18:14:28 GMT, Tryton <sp@m.nie.pl> napisał:

> [...]

        Witaj

A czy masz kolek uziemiajacy w gniazdku ? Kiedys mialem podobne objawy. I
jakis znajomy elektryk powiedzial ze niektore elementy elektroniczne sa
czule na to jak sa polaczone przewody w gniazdku. Powiedzial ze zawsze
przewod fazowy musi byc po prawej stronie kolka uziemiajacego. I jesli tak
nie jest to niektore elementy moga czasem sprawiac klopoty. Nie wiem czy
to prawda, ale mialem podlaczonego kompa do gniazdka bez uziemienia i
czasem komp nie startowal , jakby nie wykrywal pamieci , dysku czy
procesora. Po odwrotnym podlaczeniu wtyczki wszystko zaczynalo dzialac.
         Nie wiem czy ten elektryk mial racje , ale u mnie na takie zachowanie
kompa dalo to dobre efekty.

K---L