Re: Obudowa + zasilaczn Modecom

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 18:21:08 MET DST

Marcin napisał:

> Niektórzy co bardziej zdesperowani użytkownicy mają lepsze zestawy z
> Codegen300W i jakoś im te zasiłka ciągnie ten sprzęt

No tak, wbrew pozorom te Codegeny czasami potrafią dobrze pracować.
Przykładem może być mój - Codegen 300 W, którego jeszcze pół roku temu
miałem w swojej budzie. Pisałem wtedy jak przesiadałem się na nowego
Chiefteca 360W, którego szlag trafił pod obciążeniem mojego sprzętu.
Dopiero Chieftec 420W poradził sobie z moją konfiguracją.

Dla dociekliwych:
http://tinyurl.com/5f6u8

--
                        Pozdrawiam, Sniper