Re: Obudowa + zasilaczn Modecom

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 17:39:30 MET DST

> Zauwaz gdzie montuje se jednak takie Codegeny (najczesciej) -
IMHO to najczęściej takie codegeny montuje się w kompach
niezorientowanych użytkowników lub tam gdzie cena zestawu jest
naważniejsza.

> najtansze kompy z Radeonem 9200, 2000XP, 256MB ramu, jakis DVD i jeden
> CD a reszta zintegrowana. Taki komputer nie daje zasilaczowi zanadto
> popalic a sprobuj takiego Codegena podpiac do czegos mocniejszego.
Niektórzy co bardziej zdesperowani użytkownicy mają lepsze zestawy z
Codegen300W i jakoś im te zasiłka ciągnie ten sprzęt, ale patrząc na
tabliczkę na codegenie, to ja bym się bał.

> Uwzglednij tez fakt, ze Codegen potrafi ujawniac po roku oznaki
> starzenia.
To nie są wcale oznaki starzenia, to poprostu ich możliwości
(niewielkie). A że przez pół roku wszystko chodziło - no cóż te
zasilacze są nieodgadnione ;P

> Fakt sprzedaje sie tego duzo, ale tez nie wymaga sie od nich cudow -
> oczywiscie zdarzaja sie Kamikaze...
Wystarczy popatrzeć na tabliczkę na Cod300W żeby zobaczyć ile mocy
może takie coś dostarczyć. Oczywiście cudów nie należy się spodziewać
- te sasilacze nie są do ciągnięcia dobrego sprzętu przeznaczone. W
biurze takie coś można ewentualnie zamontować, ale w zestawie z P4 i
R9800 to ten zasilacz długo by nie pożył.

> Pozdrawiam
> GLide

Pozdr. Marcin