Re: Grafika z 64MB a rozdzielczość 1280

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 17:50:02 MET DST
Message-ID: <cdjm0n.3po.8@Hobby.od.18.lat>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

"Jacek_FH" <satan@hell.net.pl> w news:1egfxbjggr50h.dlg@motyla.noga
napisał(a):

> Więc sprecyzuję że chodzi o 3D w typowych grach. Jak bardzo tu jest
> potrzebne 128MB przy 1280x1024 ?

IMHO nie. A R9000/9200 jest stosunkowo słabą kartą jak na tą rozdziałkę.
Lepiej wziąść R9100 z 64MB, karty z 128MB miały zazwyczaj gorsze timingi.

-- 
[ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 ]
[ Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 520/1020 ]
[ EIDE: 2xWD120GB +Asus CD-S520/A +LiteOn LTR-52327S|HP 960c|ScanMaker4850+ ]
[ SCSI: Seagate Cheetah ST19101WC 9.1GB +Adaptec 2940UW | SBLive +4Speakers ]
Received on Tue Jul 20 17:50:18 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 20 Jul 2004 - 17:51:18 MET DST