Re: Grafika z 64MB a rozdzielczość 1280

Autor: Jacek_FH <satan_at_hell.net.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 16:46:24 MET DST
Message-ID: <1egfxbjggr50h.dlg@motyla.noga>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 2004-07-20, KC6 <ksiaze_ciemnosci_666@yahoo.de> pisze:

> dokladniej rzecz ujmujac do wyswietlenia w trybie 2d obrazu w rozdzielczosci
> 1280x1024 w 32 b potrzeba 5 mb a np do wyswietlenia obrazu 1600x1200 7,3 mb

Więc sprecyzuję że chodzi o 3D w typowych grach. Jak bardzo tu jest
potrzebne 128MB przy 1280x1024 ?

-- 
Jacek_FH
Received on Tue Jul 20 16:50:22 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 20 Jul 2004 - 16:51:27 MET DST