Re: maxtor vs caviar

Autor: kpawel <USUN.kpawel_at_kr.onet.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 16:20:37 MET DST

Dnia 2004-07-20 13:10 użytkownik Gasker wspólnie i w porozumieniu z
klawiaturą, na szkodę ogółu, nastukał:

> waham sie miedzy dwoma dyskami:

O konkretnie tych dyskach się nie wypowiem, ale mogę rzucić kilka
ogólników ;))

> Ale:
> 1. o maxtorach słyszałem ze są dobre, ciche i dobrze sie sprawują

a potem padają

> 2. westerny po jakimś czasie robią się głośne

Mam taki jeden 120 MB (megabajtów). Działa obecnie w serwerze. Jest
głośniejszy niż mój P4 z 6 wiatraczkami i dwoma dyskami. Ale DZIAŁA !!!
;) (wcześniej był używany jako dysk przenośny w kieszeni)

> 3. gwarancja na maxtory ma 2 lata a caviary 3

Co Ci po gwarancji jak dysk padnie ?? Przecież danych nikt Ci nie odda.
No chyba że Ci zależy na kasie a nie na danych.

> 4. proszę o obiektywne opinie dotyczące obu producentów i dysków (może ktoś
> miał do czynienia z nimi ;)

Miałem z takimi i takimi. Ale i tak bym wybrał Samsunga albo Seagate (z
obydwoma problemów nie miałem). Ale jesli masz tylko tamte dwa do wyboru
to Caviar.

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >