zdychajacy monitor

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 13:12:51 MET DST

Witam,
odpalilem komputer i spotkala mnie nieprzyjemna niespodzianka: obraz na
monitorze byl bardzo ciemny (o wiele za bardzo, co prawda przy pewnej dozie
dobrych checi dalo cos z niego przeczytac), oczywiscie zmiany parametrow
obrazu nic nie daly. Zdarzylo sie to drugi raz w ciagu ostatniego tygodnia,
chociaz za pierwszym razem po wlaczeniu i wylaczeniu wrocil do normy a tym
razem musialem te operacje powtorzyc kilka razy. Ostatecznie poruszylem
troche kablem (w zlaczu siedzial dobrze, wtyczka przykrecona i na to nie
moglem miec wplywu poruszaniem, jak sadze), wlaczylem jeszcze raz - jest w
porzadku.
Monitor to weteran, 5-letni AcerView 57C.
Czy juz powinienem zakladac buty i ruszac do sklepu, czy taki objaw to
kwestia jakiegos polamania kabla, interferencji z innymi kablami (tak sie
sklada, ze kabli pod miurkiem mam multum) albo jeszce cos innego?

--
This sentence is false.
Pozdrawiam