Re: nowy komp

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 22:21:23 MET DST

Niejaki Zbychu twierdzi jakoby:

> WItam
>
> Kupuję właśnie nowy komputer i mam pytanie bo chciałem na Angeli zamówić
> obudowę. Czy przy okazji zamówić od razu wentylator do obudowy, a jeśli tak
> to jaki (nie za drogi) i ile sztuk? czy jeden wystarczy? i jeszcze jaki
> wentyl na procesor (Athlon M 2500XP) (chciałbym podkręcić).

Standardowa Odpowiedź Studenta: "To zależy" :>

Ja kupując 1,5 roku temu komputer, kupiłem od razu wentylator do obudowy
CoolerMastera. W tej chwili kurzy się w szafie - nie był potrzebny, a
był głośny. Moją radą jest kupienie wentylatora później, gdyby był
potrzebny.

Bebechy to:
Athlon XP 2000+ Palomino (44 - 51 st. C)
MSI KT4Ultra (bez wentylatora na chipsecie)
Chieftec 1136H (wentylatory dość szybko się kręcą)
WD Caviar 80GB (Na "palca" ok 40 st. C)
512 MB RAM
GF4 Ti4200.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//