Re: monitor LCD

Autor: Andrzej Kaczmarek <ak_at_wroc.vulcan.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 21:23:52 MET DST

Tomasz Jurgieleiwcz napisał(a):

> Michu pytał o 19-tkę do zastosowań profesjonalnych, a Ty z Samungiem
> wyjeżdżasz... daj spokój.

Jakoś nie znalazłem na stronie NECa czegoś, bo by mówiło że akurat ten NEC
nadaje do zastosowań profesjonalnych, a Samsung nie. Matryce mają takie same
(PVA - to chyba Samsunga technologia?), parametry lepsze jednak Samsung. Więc
co przemawia na korzyść NECa?

Pytam poważnie, a nie ironicznie - nie jestem specem od LCD.
Argument 'bo Samsung to Samsung' też do mnie nie przemawia, bo jednak co jak
co, ale matryce do paneli LCD to oni robić chyba potrafią...?

--
pozdrawiam,
Andrzej