Re: obudowy big atx

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 20:11:36 MET DST

vissim napisał:

> Szukalem na necie dluuugo i doszedlem do wniosku, ze nic posredniego
> (szerszego niz 20 cm i wyzszego-np 50 mc ) nie ma wsor obudow :)

Chyba niezbyt zrozumiałem czego dokładnie poszukujesz, ale jeśli
chcesz po prostu przestronną obudowę midi szerszą niż 20 cm i wyższą
niż 50 cm, to polecam obudowy Chiefteca. Szczególnie ciekawy wybór
masz wśród najnowszych produktów z serii BX i CX:
http://www.chieftec.pl/index.php?action=bx
http://www.chieftec.pl/index.php?action=cx

Znajdziesz w nich wszystko co potrzeba: dużo miejsca w środku na
napędy, sporo wolnej przestrzeni na układanie kabli, otwory na
zamontowanie dodatkowego chłodzenia itp.

> Fakt sa jeszcze big ATX, lecz znalazlem tylko jeden model:
> http://1klik.pl/sklep/Obudowy_i_tuning/Obudowa_CODEGEN_7013_BigTower_P4/c3/p7943/

A fe! Co za potworek! :)

Wśród Chiefteców również masz spory wybór big towerów (z serii Dragon,
Matrix i Scorpio) w których pomieścisz naprawdę ogromną ilość urządzeń
a obudowa postawiona na podłodze będzie niemal tak wysoka jak twoje
biurko :)

Możesz też pomyśleć o Modecom Prime II:
http://www.modecom.pl/produkt.php?423
Z zewnątrz może nie wyróżnia się gabarytami, ale w środku miejsca jest
naprawdę sporo.

> Mam chiefteca 360, wiec nie potrzebuje zasilacza

No to polecam Chiefteca CX bez zasiłki. Ja kupiłem go niedawno na
giełdzie za 330 zł (w wersji bez zasilacza) i jestem bardzo zadowolony
(mimo kilku drobnych wad). Jedno co mogę powiedzieć: obudowa jest
nafaszerowana takimi technologiami, że podczas przekładania bebechów
aż mi się momentami oczki świeciły :)

--
                        Pozdrawiam, Sniper