barracuda nowa - temperatura

Autor: MmM <USUNmarcinDUZEmoczyrog_at_wp.LITERYpl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 20:09:30 MET DST

mam barracude 120GB 7200
Komputer dziala u mnie 24h, ale nawet po krotszym czasie dysk znacznie sie
grzeje. Jezeli przylozyc reke do obudowy i potrzymac ja na niej tak 2-3 s.
czuc wyrazne "uklucie" ciepla. Czy to normalne?
Widzialem wiatraki na dysktakie jak ten:

http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=21_41&products_id=320 ,

ale nie wiem czy jest sens cos takiego montowac, jezeli pomiedzy dwoma
dyskami jest tylko jedna kieszen 3.5" miejsca... Wentylatorek nie mialby
nawet skad zaczeprnac powietrza...

Jak na razie wykrecilem stacje dyskietek spomiedzy dwoch dyskow i nie
zalozylem na to miejsce maskownicy... wiem ze to marne chlodzenie, ale nie
mam lepszego pomyslu...

--
Marcin