przelaczanie monitora na zywca

Autor: lukasz <brak_adresu_at_brak_adresu.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 17:38:25 MET DST

witam

sa dwa komputery
oba wlaczone i tylko jeden monitor

czy moge bez ryzyka jakies awarii przelaczac sobie monitor z jednego
komputera do drugiego
gdy to wszystko jest podlaczone do pradu

przelaczac sobie: rozumiem ze kabel vga monitora przelaczam z karty
graficznej komputera pierwszego na karte graficzna komputera drugiego

wiem ze istnieja takie przelaczniki (czy tam rozgaleziacze sygnalu)
ale 2 komputery mam teraz i musze jakos sie pomiedzy nimi przelaczac, a
przelacznika jeszcze nie
opcja na drugi monitor wypada bo nie mam miejsca

TIA

lukasz