Re: regenerowane ? monitory

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 18:10:15 MET DST

Użytkownik "Jan P. Cieciński" <jan@ciecinski.eco.pl> napisał w wiadomości
news:cdgo61$ame$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Witam!
> Są to monitory krótko używane, albo wcale nie używane, bo na Zachodzie już
> te monitory wyszły z mody i je wyrzucają.

wyrzucają na E-bay:) Mam brata ciotecznego w niemczech i wiem, że tam jest
podobnie jak u nas - nie wszyscy mają p4 3,2GHz bo 2,4 było za wolne. duzo
jest starych komputerów.

 Dzisiaj tam kupują tylko monitory
> cieniutkie i lekkie, jednym słowem LCD.

No nie wszędzie LCD sie jeszce nadaje...

 A nawiasem mówiąc regeneracja
> starych monitorów jest nieopłacalna.

a IMHO nieopłacalny to jest transport tych monitorów, chyba ze je naprwade
za bezcen oddają.
Regeneracja monitorów to polega raczej tylko na czyszczeniu z zewnątrz i
przegladzie wewnątrz (z ewentualna wymiana zuzytych kondensatorów (koszty))
Jeśli monitor wyglada dobrze to dostaje pół roku gwarancji (co znacznie
podbija jego cene, a jeśli jest sprawny i nie zanosi sie na jego rychłą
śmierć niewiele kosztuje)