Re: S.M.A.R.T - pytanie do specow

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 16:33:13 MET DST

Sebastian wrote:

> Witam!
>
> Mam pytanie odnosnie smarta...
>
> Juz doszedlem do tego ze value to wartosc obecna, worst najgorsza ;-) a co
> to threshold?
>
> Druga sprawa to wartosci... poczytalem archiwum i widze ze np wartosc
> parametru " power - on hours count" powinna byc wysoka bo to w sumie
> godziny wiec 1000 albo i lepiej
>
> a u mnie jest 100 na starej barakudzie IV jak i nowej VII

to by sie zgadzalo - moj w miare nowy (3 miesiace) dysk ma w power_on_hours
wartowsc ponad 47000, wiec pewnie srednia sie bedzie zgadzac, jesli pare
osob ma tak jak Ty zanizone wartosci ;)
Dokladnie to w value mam 100, w worst mam 100 a w raw mam 47257
Tak powaznie to tez bede wdzieczny za jakies wyjasnienia.
I jeszcze chetnie bym sie dowiedzial, co wskazuje parametr CRC_Error_Count,
bo ciagle nie jest to dla mnie jasne o co chodzi.

--
This sentence is false.
Pozdrawiam