komputery do biura

Autor: JS <jsalacki_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 12:55:34 MET DST

Witam.
Przygotowuję wymianę sprzetu w pewnej firmie i mam kilka problemów z
wyborem sprzętu.
1. Co sądzicie o płytach microATX? Czy ktoś używa takiego sprzętu i może
powiedzieć coś na jego temat? Jaka jakość obrazu? Awaryjność, zwłaszcza
jezeli chodzi o plyty firmy Asrock? Opłacalność zakupu?
2. Czy ewentualnie można umieścić płytę microATX w zwykłej obudowie ATX?
3. Innym rozważanym przeze mnie rozwiązaniem jest zwykła płyta i jakaś
karta graficzna. z tym ze jest pewnien problem - wszystkie
sklepy/hurtownie oferują wyłacznie karty dla graczy, czyli jakies
Radeony, Geforce itp. Taki sprzęt jest oczywiście zbędny w biurze,
chodzi wyłącznie o to aby karta wyświtlała dobrej jakości
obraz(zaznaczam za Matrox odpada). Czy są wogóle produkowane jeszcze
karty na poziomie powiedzmy S3 Trio?

Jacek