Re: zwariowany komp ;/

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 12:34:29 MET DST

Niejaki B4rt twierdzi jakoby:

> tylko zastanawia mnie ta sprawa ze
> znikajacym dzwiekiem jak gram i zaraz po tym zwis hmm te kompy coraz
> bardziej mnei zadziwiaja ;)

Powiedzmy że zasilacz, bo np. karta muzyczna nie dostaje potrzebnego
napięcia :>
Ja miałem tak sam z grafiką - przełączała się na Standby.
Po zmianie popierdółki na prawdziwy zaasilacz, kłopoty ustały jak ręką
odjął :>

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//