Re: zwariowany komp ;/

Autor: B4rt <wassupp_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 12:08:15 MET DST

Użytkownik "Mike" <mikie@blow.spam.away> napisał w wiadomości
news:cdfvj1$aj3$1@news.onet.pl...

> "B4rt" <wassupp@poczta.onet.pl> wrote in message
> [..]
> Bios

> Podaj jeszcze marke i model zasilacza i temperatury procesora w stresie i
> idle. Czy testowales kompa softem typu Prime95, CpuStability Test?
>
> mk

___
Temperatury w stresie to 52 stopnie a w idle 43 stopnie zasilacz mam rubikon
model 250x1 primem testowalem ale ok 30 min tylko.. dzis ustawie na cala
noc i zobacze co z tego wyniknie ..tylko zastanawia mnie ta sprawa ze
znikajacym dzwiekiem jak gram i zaraz po tym zwis hmm te kompy coraz
bardziej mnei zadziwiaja ;)
Pozdro B4rt