Re: Niebieski ekran XPka - 0x0000008E

Autor: Locroos <locroosWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 19 Jul 2004 - 08:56:36 MET DST

> ja czytalem ze miacrosoft mial wpadke ze starymi dyskami twardymi ( czyli z
> jakims tam standartem w jakim one pracowaly ) -- ostanio byla na to latka na
> windowsupdate ( no ale skoro masz wszystkie najnowsze to sprobuj jeszcze raz
> pobrac ) .

Ja mam nowy dysk. A wydaje mi sie, ze problem wyniknal wlasnie z jednej z
pobranych latek.

PS. Np moj znajomek po pobraniu jednej z latek do XP musial zainsalowac
ponownie os'a, bo system zaczal szalec. Probowal go przywracac do stanu przed
instalacja latki, probowal go naprawiac z plytki itd.
Inny znajomy zainstalowal sobie, rowniez na XP, latke, ktora dala mu pewnego
bonusa.
Otoz na ekranie zaczely mu sie pojawiac czarne pionowe paski.
Zmienial sterowniki, nawet karte. Nic to nie dalo...

Naczytalem sie tez troszke o tym i wiem, ze czasami microshit wypusci latke,
ktora naprawia jeden problem a wprowadza kolejny.

Pozdrawiam