Re: Niebieski ekran XPka - 0x0000008E

Autor: jahu <jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 22:15:20 MET DST

> Witam.
> Mam problem z blue screenem w XP z SP1.
( ...)
> STOP: 0x0000008E

Mam to samo. Sprawdzałem w komputerze wszystko: podmieniałem zasilacz,
pamięci, dysk, kartę graficzną, no po prostu wszystko. Tylko płyta główna i
procesor są ciągle te same. Na stronie http://aumha.org/win5/kbestop.htm
wyczytałem że problem może być spowodowany starym biosem albo sterownikami.
Nic mi to nie pomogło, bo bios mam najnowszy dostępny, a zmiany sterowników
też nic nie dawały (zmieniałem sterowniki od prawie wszystkich urządzeń).

Dziwne jest to że komputer nieraz zawiesza się zaraz po starcie, a innym
razem po godzinie. Katowałem go Primem - błędów nie wywala (co najwyżej
powyższy niebieski ekran - raz po godzinie innym razem po 20 godzinach).

W sumie nie mam już pomysłów co z tym robić. Przyzwyczaiłem się, ten
komputer używam tylko jako dodatkowa stacja robocza do przeglądania
internetu. Więc sporadyczny reset (średnio raz na 2 dni) w niczym nie
przeszkadza. Ale gdybyś odkrył przyczynę zwisów to daj znać.

Mój zestaw to płyta to MSI 845 Pro, procesor Pentium 4 1,5 Ghz.

Dodam jeszcze że podobnie komputer zachowuje się na Windowsie 2000 SP4 oraz
XP SP1.

pozdrawiam
jahu