Re: Co sie dzieje

Autor: <e404_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Jul 2004 - 22:22:11 MET DST

> Heh... przez chwilę zastanawiałem się jak to możliwe że wiatrak z
> procesora może dmuchać na dysk... Przecież ten dysk musiałby być w
> okolicach zasilacza;-) Tylko że to AT;-)

obudowa jest pionowo , zasilacz na saej gorze , od przodu od gory jest dysk ,
potem cd rom , ponizej stacja dyskietek , ponizej dysk , i znowu dysk . i ten
ostani jest na wysokosci procesora ( zaledwie 3 cm od wiatrasczka procesora ).

jak otworzyc obudowe gdy komp dluzej chodzi to wszystko do okola jest cieple (
czyi dwa najblizsze dyski twarde ) . no ale przy tych dyskach jest wlot
powietrza wiec powinny byc caly czas chlodzone .

> Co to za dysk?

Wester Digital 850

> Jaki zasilacz?

a diabli wiedza -- jakis 230 ( albo 200 wat ) .

no i znowu cos dziwnego sie stalo -- bo otworzylem obudowe -- i objawy padania
dysku znikly ( zminilem tylko troche uklad kabli w obudowie bo strasznie ich
duzo i mogly blokowac przeplyw powietrza )